Monday, October 03, 2005

Vot see oli laks!

Et siis nüüd olen B-kategooria langevarjur. Ma ei tea kas sellest või millestki muust, aga laupäevase EETNi tõusu hüpe oli võimas!!! Plaanis oli 4 way sitfly. Mina, Panga, Juho ja panda. Meie Pangaga traini välja, Juho ja panda eraldi järgi.
Ready, set, go ja nii me läksime. 4-5 seki kontaktis ja kohe kui olime stabiilsed lasin kontakti lahti. Mina jäin baasiks. Keerasime Jüriga näod vastamisi ja Jüri võttis kohe minu varbast kinni. Nii lendasime ca 10 seki. Ja see värk lendas, mitte ei pidanud pingutama:-) Samal ajal hakkas Juho juba Pangaga kontakti võtma. Sellest jäi väga vähe puudu. Panga kukus alla. Siis tuli Juho ja võttis minuga kontakti. Siis liikus Juho eemale. Kohal aga oli jälle Panga, kes võttis uuesti kontakti! Täpselt 1500 peal vajusid Juho ja panga koos alla. Hea oli vaadata Pangat, kes istest ennast selili tracki asendisse keeras ja eemaldus. Kui selle hüppe emotsioone varju all väljendasime, kuulsid teised seda ka maa peal.
Pärast sellist hüpet nagu ei olnudki kahju, et hüppepäev läbi sai.

3 Comments:

Blogger Indrek said...

oo.. tublid.. ja minu õnnesoovid B-kati puhul..

4:10 AM

 
Blogger Parasiil said...

meeldiv on lugeda edusammudest, kohe käin välja ka konstruktiivse kriitika... dock pole kõige tähtsam freeflys, lähedalt ja kontrollitult lendamine on tähtsam.

kolm reeglit ja järjekord on tähtis: heading, level, proximity

kõik need vajusin alla ja tulin ülevalt asjad on väga ohtlikud...

turvalist lendamist!

6:36 AM

 
Blogger Tuuker said...

lennuväljal väideti jah, et keegi olla kõrge häälega kiljunud pärast avamist.
kahtlustati liisut alguses, a ma ütlesin kohe, et siin peab mõne mehega ikka tegemist olema:)

11:40 PM

 

Post a Comment

<< Home