Friday, September 09, 2005

...

Eile käisin jällegi lohega sõitmas. Tuult oli alguses 9-11m/s õhtu poole langes. Kõik see sõit tuli hästi välja. Langevarjuga võrreldes peaks ütlema, et olen juba pädev 4km mees. Kite ei kukkunud terve õhtu jooksul vette. Sain hakkama tagasipõõrdega ilma vette vajumiseta.Vastutuult küll palju veel ei suuda sõita, aga küll see ka tulema hakkab.
Õhtul tagasi sõites hakkasin mõtlema. Mis see on, et ühed inimesed soovivad ainult kiirust, kõrgust ja adrenaliini ja siis on nad endaga rahul. Teised aga suudavad vaadata terve päev lendavaid linde või siis kasvavat muru???
Üks kuulus laulja rääkis kord sellest,et millisest inimesest võib saada alkohoolik. Kui tema oli esimest korda täiesti täis. Siis sellest õhtust ja ööst ei mäletanud suurt midagi. Ta ärkas kuskilt kraavist, ta oli ennast täis lasknud, kohutav peavalu jne. Kui iga tavaline inimene ütleks selle peale, et “rohkem nii ei tee” või “ma olen hetkel omadega täits p…ses”. Siis tema mõtles sellel hommikul “Lahe;-)”
Kui eile lohega kihutasin ja hoogu oma kogematusest ei suutnud pidurdada ja laud jalast ära tuli, ning ma mööda vett lohele 10-15 meetrit kõhuli järgi libisesin, siis ma mõtlesin ka “LAHE;-)”
Huvitav kus kohas minul tekkis esimest korda see hetk, et just selline kiirus ja adrenaliin on LAHE???
Võimalik, et ma olin juba väikesest peale nii rahutu hing, et pudelis ka ei püsinud. Muidu oleks võinud juhtuda see, et päev otsa maas kõhutades oleksin näinud kuidas muru kasvab ja oleksin ütelnud ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home