Tuesday, March 17, 2009

Panga tegi pilti











5 Comments:

Blogger Liis said...

Aga sõbeeer, alt teine pilt on hoopis kellegi teise tehtud :P

3:40 PM

 
Blogger annika said...

ma arvan, et need pildistajad on täiesti ebaolulised. juuksurid rokivad!!

4:19 PM

 
Blogger BARbie said...

Peamine, et nimi perekonda läheb. Nagu ütles mulle matemaatika õpetaja kui koolis Reinu (isa järgi) tahvli ette kutsus.
Liis - mõtle nüüd veel selle nime peale mis minu telefonis on. Kõik peaks õige olema:-)

11:50 PM

 
Blogger Rukkileib said...

Juba saab teha Kalamaja kohvik-pood-juuksuriäri :-)

11:50 PM

 
Blogger Liis said...

Abielunaised vastaksid selle peale: "Mismõttes???!!! Ma tahan, et mind ei defineeritaks minu abikaasa kaudu, vaid koheldaks eraldi indiviidi ja loomeisiksusena!"

A ma olen lihtsalt alandlikult nõus :P

Tervitustega,

LPG, trummivirtuoos

9:55 AM

 

Post a Comment

<< Home