Wednesday, June 15, 2005

Nädalavahetus Kuusikul

Nüüd kui hommikul on terve taevas kaetud mõttetult halli tekiga on õige aeg kirja panna see millega tegelesin nädalavahetusel. Kokkuvõtlikult saaks seda ju väga lühidalt teha. Elasin ja hüppasin Kuusiku lennuväljal. Nii lihtne see oligi, sest ainult magama sõitsin koju. Tulevikust peab liituma aatomiku mõttega, et telgiga kohapeal viibida oleks palju parem. Saab rohkem magada võib rahulikult õhtul siidrit libistada jne.
Kokku tegin 14 tõusu! Väga hea tulemus, kui eelmise aastaga kokku sain ca 2 x rohme. Need hüpped tegin muidugi oma isikliku varustusega. Millised minu maandumised nüüd on, ei tahaks pikalt rääkida. Oma vari on ikka hea küll. Ei pea seisma järjekordades ja pakid endale jne. jne
Ette sai näidatatud nii redeli harjutusi kui tehtud esimesi samme FF õppimiseks. Hüpatud koos teistega, kui üksinda. Ma ei tea miks, aga mulle meeldib üksi ja freefly. Samuti nagu mägedes lumelauaga. Ma otsin kohti kus teised pole käinud ja siis ei pea keegi minu järgi ootama mina kellegi teise järgi ootama. Muidu parim ja funnim on see, kui on sõber sama tasemega ja saab kõike seda koos teha.
Tulevasel nädalavahetusel pean ma vist ikka ühte FF herot tüütama, et ta koos minuga ühe hüppe teeks ja selgitaks, mida valesti või õigesti teen. Muidu ei ei ole võimalik õppida. Aitäh siinkohal kõigile, kes on juba aidanud maapeal näpunäidete ja õpetustega.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home