Wednesday, June 01, 2005

Arvake ära??

Kes seisis oma autoga Narva mnt. ja Pronksi ristis. Kes sõimab autofäägeteid, kes bensiini ei oska õiel ajal osta. See olen ikka mina. Mina küll mingit ummikut ei tekitanud, kuna leidsin sobiva eraldussaare, kuhu parkida;-)
Minul aga see viga, et vähem kui nädal tagasi sõideti minu autole tagan sisse. Arvata võib, et sellest paugust ka bensiini näidik valetab! Ma hakkasin juba autoabisse helistama, kuna vaatasin, et bensiini on piisavalt. Siis aga mõtlesin sellele, kuidas mootor seismajäi ja vaatasin läbisõitu. Kindluse mõttes jalutasin siiski Statoili ja tõin bensiini.
Nüüd auto sõidab nagu muiste ja ootab millal teda parandama hakatakse.

2 Comments:

Blogger BARbie said...

kopikas on see masin mis algab VAZ210...

4:37 AM

 
Blogger vx said...

vaz2101 on kopeika. koguaeg on olnud :)

5:35 AM

 

Post a Comment

<< Home