Friday, January 14, 2005

Ka mina sain hakkama

Teiste blogidest on ikka kasu. Aitäh A!!! Tänu sinu tipidele sain ka mina omale sinna ääre peale sõprade nimekirja. Kuna mina olen nendest http-dest ja www-dest ikka päris kaugel. Ja iga inimene ei peagi siin ilmas kõike oskama. See ei saa ka kunagi võimalik olema. Tuleb tunnistada, et w sõnad on täiesti õiged. Saad küll kiiresti info, kui küsid sõpradelt, aga proovi ikkagi enne ise. Pealegi see tunne, et "tegin selle asja ära" on ääretult meeldiv. Töökaaslased ka ei saanud aru, miks mu nägu nii naerul oli;-)
Nagu aru saada on, olen tegelenud töö ajal ja tööandja vara ja resursse kasutades isiklike asjadega:-)Aga ka mina pen vahest oma vabast ajast tööga tegelema.
Pole midagi teha on reede! Kõik kliendid on lõpuks asjast aru saanud, et reedel pärast lõunat ei ole mõtet üritada maailma teistpidi liikuma panna. Koheselt meenuvad ajad kaks aastat tagasi. Ei läinud mööda vist ühtegi reede õhtut, kui ma poleks olnud Muuga sadamas ja võidelnud stividoride, tolli, laadijatega ja krt teab kellega veel.
Tuleb tunnistada, et see on tõeline progress tööl. Nüüd käin Muugal vaid äärmisel vajadusel (kindlasti mitte peale tööaega), aga konteinerid laevadest maha ei jää ja kliendid on rahul!!!!
Seega jõuad ka rohkem tööd teha ja teenida. usun, et ülemused on sellega rahul ja andestavad selle väikese töö aja varastamise mulle:-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home