Wednesday, April 06, 2005

P...

Millions of people
millions on fans
and I play the guitar
.....
Nii laulis kord Me Myself and I.
Kõik see mille nimel olin töötanud ja näinud vaeva. Raisanud enda ja teise aega. Kõik see lendas eile vastu taevast. KRT ma ei või.
Vabandust TEIE kõigi ees, kelle lootusi, ootusi ma taevasse lasin. Kellede aega ma raiskasin. Te teete selle kõik ilusti ära ja probleemideta! Kui vaja siis jätkate ka tulevikus nii nagu vanasti.
Peamine on tervis ja ma saan sellest üle!
Rohkem siia selliseid kurbi postitusi ei tule!

1 Comments:

Blogger vx said...

sa pead mees oma selga põhjalikult uurida laskma. mingit nina-kurgu-spordi tohtrid ei leia tõesti midagi. vat kui sul üle 200-se kiirusega vabalangemises selline jama tekib ja lajatad kuskile kujundisse nagu kuul sisse :( ma ei taha mõeldagi...

saa terveks!

6:02 AM

 

Post a Comment

<< Home